berita terkumpul~

hohoho~ selamat bertemu kembali ye pembaca~ setelah lama x tulis pape, mulah bertimbun cerita2... disebabkan malas, i think i'll just opt for numbering...hahahahahahaa~
  1. Posting: 15hb hari tu dpt cek kat tenet yg aku kena posting kedah... Alhamdulillah... makbul doa aku... so aku kena la byr nazar... pastu yg x leh blah tu, time raya (perkara 2) boleh lak pakcik2 aku meeting tang mana aku nak p..... bila aku ckp langkawi, semua mcm x suka je... what the fruit man! ok pa... aku lagi jauh dr pekan, lagi best!hehehehe... doa2kan aku dpt sana ye kengkawan...
  2. Hari Raya Aidiladha: kalau ikutkan hari ni raya ke-3... yg best raya ni, kek, kuih semua buat sendiri... laku mcm goreng pisang.... hehehehe... sejuk hati, bila tengok balang kosong, pinggan kosong... alhamdulillah... mmg best lah raya kali ni... meriah sgt... sampai sakit badan esoknya... *tanda2 aku dah mula berusia* uhuk3~
  3. berkaitan dgn perkara 1, aku sgt nervous~

Comments

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????