its official! *updated*

soon.
it is official.
my laptop will die.
when?
i dont know.
but i know,
soon.


soooooo bloody slow, nak bukak internet pun terkemut2... buka word pun ambik masa dekat 3 min... tera nak taip lagi, mau dok jam saja word tu.... sama jugak dgn internet... loading fb pun dah 5 min.. nak p tab lain lagi 1 min... uhuk2... dulu saat saja... sekarang bila jadi minit, azab!!!!! aduih... kesian lappy aku... sabaq na... mngu depan confirm aku perbaik hang...


*UPDATE*
yup! mmg masuk kedai laptop aku!
huhuhu... melayang $$$~
tapi apapun, demi baby ku itu, aku sanggup
daripada dok tgk dia terkemut2... 
baik aku p upgrade terus~
so now using my mum's lappy
all my bookmark's gone..
forgot to copy it down before sending today...
oh well...

Comments

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

1st day~