Driving. Cheesecake. & ...

driving.mmg payah.
rasa macam nak putus urat jantung sebab nervous punya pasal.
nasib ada mama.^_^ Love U MOM!
Kuala Kedah, Billion dah sampai. 
Hari ni cadang nak p Yan lak.
Maybe sampai Titi Hayun kot. :-p
tapi apa pun, I can DRIVE!!!!!!!!!!!!
hahahahahahahahahahahaha
love u too, KAN-chan~


Cheesecake.mcm haram.
nampak je cantik, bahan pun mudah.cara pun senang.
hasil dia: hangit!
ciskek betul! tapi Alhamdulillah, walaupun sakit mata memandang
namun rasanya tidak menghampakan~
lagipun adik2 suka~ hehehe...
ni semua kes nak perabih Cream CHeese sebuku tu..
lepas ni: SUMPAH X BUAT DAH!
(cakap je...ntah2 terbit sebiji lagi ciskek tu)

...
..........
..........................
gundah.
mimpi buruk.
pergi jauh.
yakin.
tabah.
mesti boleh!

Comments

  1. tahniah sbb memandu dah!!!eheheehe...jauh ang bjalan no...

    ReplyDelete
  2. hehehe... jalan kampung lepas la... kalau p pekan tu, blum lagi kot.... wey... bila nak keluar date ni? hehe~

    ReplyDelete
  3. baguih la ang ada mam yg suportive. aku nih x dak sapa lg sudi bg aku pgang keta depa huhuhuhu...

    ReplyDelete
  4. fae... aku kalah kat hg!! aku yg bawak auto pon nebes.. aku pi sket2 jaa.. takoot wooo!! after 6 years tak pegang stereng, then plus dgn trauma eksiden.. aigoo!!

    congrats dear!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????