jalan2 cari pasal....

Selepas dua minggu menjadik pemburu + along, akhirnya aku bleh la tarik nafas lega skit... sumpah! tobat x mau buat dah! uhuk2... sesungguhnya menjadik guru in-charge buat lawatan sangat menyiksakan... dgn kanak2 riang yg sesuka hati tarik diri bila aku dah bayaq duit tiket... mmg mencabar keimanan aku... sabo je lah! esok tinggal lagi 4 orang yg x byr + p IKBN bayar duit sewa bas.. haish... aku sgt fed-up sampai rasa macam x mau p ja... biaq cikgu2 sekalian tu yg p... aku x kesah pun dah... letih aku terkejar2 budak2 mangkuk tu... yg sakit hati tu, budak kelas andai yg buat hal tu... apa kes! nasib baik dah settle... lepas ni lantak p la hangpa... jgn bagi aku jumpa muka hangpa dah la... i wont be nice to you anymore! huh! lepas hari rabu ni, aku syak aku lagi bahagia... semoga perjalanan hari rabu ini berjalan dengan lancar....

Comments

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????