Alkisah Molten n Bun~

Punyalah mengidam nak buat MOlten Chocolate Cake, akhirnya tercapai jgk.... huhuhuh~ tp sudah menjadi lumrah kehidupan, gagal dahulu baru berjaya~


masa dalam oven~ punya lah happy~^_^

Sekali dia muntah da~~~ Bluek~~~~





tapi memang sedap lah menatang ni!!! serius ckp... nanti nak bg perfect lagi, baru tayang kat fb lak...

x baik membazir.... kan2? kita sapu atas roti... sedap woh~

after dessert, kita buat savoury plak~ macam yg jual kat kedai tu.. hehehe~
Best lah masak2 ni... cuma yg x best dia, bahan2 mahal nak mampos! dah la x dak duit, pastu asyik maaaaaaasak ja.... lepas ni kena la restrain diri nak masak pape pon... omma, bianhaeyou~ huhuhuhu

Comments

  1. Hahaa... it turn out to be freaky cauldron..!!
    I think u put too much laa dalam cauldron u tuu.. Kena letak half jer.. Sebab hg letak backing powder kan? Mesti dia nek.. Ker hg letak yeast? Well, either one mmg akan menyebabkan gunung berapi meletus.. ehhe.. but good try!! way to go girl!! aku pon baked weekend nih.. buat cinammon roll.. tapi cam tak jadik sgt.. aku nk cuba purrfect kan dia lagi.. ehhehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha~ dia dah pesan jgn isi penuh... aku ja yg gatai nak isi bg penuh~ mau dia x muntah~ hehehe.... aku tgh buat cinnamon ni... guna baki dough pizza semlm... mak aku kata dough tu bleh guna buat bun n donut so aku pun try la... x tau la jd ke x... tp wanginya bau dia!!!! aku buat choc chip cinnamon buns~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????