CB: The 2nd~My Life~ My dilemma~

hoho~ selepas cubaan pertama yg kurang berjaya, maka aku kuatkan semangat dan terus membuat Cb lagi!! dan hasilnya: mabeles!!!! keluaq2 ja, terus bedal... mmg masyuk~ sedap x hengat dunia~ tapi sebab 2nd time buat, takut x sedap, so buat sikit ja... makan pon share2 je lah... huhuhu~ pasni ingat nak buat Chocolate Sponge cake lah...siap dgn ising skali~ wow! mmg menariklah! hehehehe~ terbaek!!!


..........................................................................................


hidup aku hari2, makan, kemas rumah, basuh pinggan mangkuk, pastu masak... x masak lauk, aku wajib masak dessert~ hehehehe~ kiranya, asyik makan je lah... hehehehe... pastu layan kucing2 aku yg gendut2 tuh~ dah la buas! pastu asyik nak gigit tangan aku ja~ sakit la jebon! huhuhu~ dan aktiviti wajib aku gak: Download cita Korea! yg tu mmg x leh miss! hehehehe~ dat's my life!


.......................................................................................

dan bila kita ni terlalu free,(sampai ada masa nak buat aktiviti2 merapu tu) mula la otak akan berfikir, dan tercetuslah dilemma hidup~ hai... baru hari tu aku rasa aku tulis entry yg depressed! tapi dah nama pun dilemma, mmg x sah lah kalau x depressed skali..... apa dilemma aku??? mesti lah berkaitan masa depan aku.... yg belum tertulis lagi di realiti.... aku tau kalaupon jadi apa2, ia mmg dah tertulis kat Lohmahfuz, dan apa yg tertulis untuk ku, adalah yg terbaik untuk ku~ tapi aku mmg x leh stop pikir, betul ke apa yg aku buat? silapkah sbb aku pilih jurusan ni? kalau x jadi cikgu, aku nak keja apa? kalau jadi cikgu, boleh ka aku jaga amanah ni leklok? adoila.... sesak otak aku bila aku pikir2 benda2 alah ni semua.... tapi kalau x pikir, ni hidup aku... kang jadi benda pelik2 kang, aku jgk yg sengsara... huhuhuhu~ 


p/s: entri ni mmg panjang skit... sbb dah lama x menulis.... bnyk lagi sebenarnya, tapi kalo aku tulis semua, mau biol org nak baca.... hahaha~ so jadilah kot... harap2 entri2 selepas ni, just berkisar ttg kebahagiaan dlm hidup aku je,CooKing!!

Comments

  1. Fae.. u used recipe yg mna satu ea?
    Is it the one I gave u? huhu..

    Fae.. download Korean kat mana? silent regret ka?
    I'm obsessed with Sangkyunkwan Scandal.. gler masyukk!! jajajajjajajajajjaja...

    ReplyDelete
  2. i look for another one.. much simpler than urs... hehehe~ aku kan pemalas, so resepi semua yg sesimple mungkin je... nanti aku bubuh resepi..

    yup. SS tu ada kat silent regrets...

    ReplyDelete
  3. Encek2 kucing kamO msti mkn dessert jgak...wow!!

    ReplyDelete
  4. en. bally, mana hang tau nih?? hehehe... sharing is caring kan? they like my dessert~ hahaha~ hingga mengigit jari aku..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????