Bonus~~~ Weeeeee!

celik je mata, terbaca satu status... 'Thank u kerajaan Malaysia~"... terus buka CIMBClicks... wow! ada duit banyak... hehehe... bonus sudah masyuk... mcm2 kena beli... Alhamdulillah... bonus sampai tepat pada masanya... among the things:
  1. Bayar PTPTN... (bg genap angka dia... hehehe)
  2. Bateri Laptop (dah dekat 3 bulan x dak bateri... asyik padam je bila blackout T.T)
  3. Barangan untuk rumah terbuka Hari Raya
  4. Duit raya untuk mama & abah (huhuhu... aku anak yg teruk... baru nak start bagi.. Bianhae appa, omma)
  5. Bayar Streamyx (which until today x sampai2 lagi... damn...)
  6. Simpanan ASB...(sian dia... dah lama bebenor aku x huluq...)
so.... bulan ni, still no extra for me... Liar~ hahahahaha... aku siap beli novel 6 buah lagi, plus another 6 dari sekolah... kekekeke... so mmg cantik bajet aku bulan ni... hopefully bulan depan lagi stabil.... and then i can perform my filial duty.... InsyaALLAH...

Comments

  1. hoih..bonus aku ckit jaaaa...hukhukhuk..mntang2 la aku bru je mngajaq..

    ReplyDelete
  2. hang biaq betui... gaji permulaan kita sama ja... rm1900 kan? so bonus nyer rm 890++... banyak la tu wey...

    ReplyDelete
  3. tak wey..ada ckgu gstt sorg kt skolah aku tu lapor diri sama tarikh ngn aku..kami dpt 700 ja sbb ikut memo start kerja..rugi2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????