dua hari terakhir Ramadhan~

choc hip cookies dgn samperit dah siap... hari ni just kemas bilik and rehat... malam ni sambung dgn cornflakes madu lak... esok balut ketupat adn buat kek~ wah... meriahnya raya ni... hehehehe~ macam2 ada.... kepada ewani yg sedang membaca, bawa blk kuih raya wey, aku konfirm p umah hang sbb x blk umah bulan sept ni... hehehe.... anyway, bulan posa ni, aku rasa bnyk markah yg kena potong... asal time kelas je, mesti aku marah2... maklumlah, 1st time posa as a teacher.. kesabaran x cukup lagi nak hadap bebudak ribena suma tuh... huhuu.... apa pun, harap2, kalau panjang umur, tahun depan kena perbaiki lagi posa aku ni... well, Selamat Hari Raya suma!!!! maaf zahir & batin, andai terkasar bahasa terganas fizikal... heheheh....

Comments

  1. wahh..cmna hg tau aku tgh baca ni? hahaha..ok2 aknku bawa kuih2 raya..insyaallah kalau ada..umh aku ni pn xtau ada kuih raya ke x..mak aku besanya buat tempahan org dlu..yg lebih2 tu la bru jd kuih raya kami..hohoho..lai2..mai umah aku bwk la apa yg patut..haha

    ReplyDelete
  2. bereh~ aku baru ja siap bakar cornflakes madu... nanti aku bawa skit kalau ada lebih... umah aku ni penuh dgn 'ikan jerung'... x nyempat2 nak terkam... hehehe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????