Raya...Raya.... Merdeka! Merdeka!

Raya:

Gilo lah raya kali ni... x bergerak aku dari pkl 8 pagi sampai 6.30 petang melayan tetamu yg mai... penat gila! non-stop family & friends mai terjah... habis kek choc & cornflakes... huhuhu... dadih pin hilang gak, naseb baik dan songlap skit sembunyi... hehehe... mlm pun meriah sbb anak murid mak aku mai... elok depa blk, aku pun boom! Zzzzzz..... pagi td mak bgtau, lepas depa blk, mai lagi makcik sedara aku & her family... sian mak aku sensorang melayan... Mianhaeyo omma~~~~ 

Hari kedua ni lak... x p mana jugak... sbb abah sakit2 badan... kerja keras sgt... aku lak terlantar keletihan & kesakitan... mcm besa, bulanan punya... hai la.... boring betui! nak p jenjalan makan pun x leh... plan nak p kola kedah beraya pun cancel... hhuhuu

Merdeka:


Yes! hari ni ulang tahun ke-54 negaraku Malaysia merdeka! ramai orang lebihkan raya sampai lupa hari ni merdeka... mmg kita terlalu senang.. x perasan pengorbanan yang dilakukan oleh atok2 kita dulu2... apa pun, aku sangat berbangga jadi rakyat Malaysia... apatah lagi, i kan mix-blood~ hehehe... lagi extra special perasaan sambut Merdeka... so, those who really proud of being Malaysian, lets us put out hand together and send our prayer to our fighters who fought for our freedom that we have today...May Allah bless them forever, here after...Amin...

Comments

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????