Bila dekat nak raya ni......

Tiap2 tahun, bila dekat ja 1 Syawal, mesti hati, jantung, perut, usus dan segala mak nenek lg bergelora.... "'Itu' mungkin berlaku tahun ini", bermain2 di fikiran... ye lah, bila time ni je,mula la meletus peperangan... yg dipendam pecah, yg ditahan tersembur.... orang hepi ja time nak raya ni... tp aku, aku cukup risau... mcm2 xkena.. yg tu lah, yg ni lah... especially mlm sebelum raya... mau ada yg terburai ayaq mata... aku betui2 doa, tahun ni, jgn lah jd lagi tragedi raya tu... penat kot... tiap2 tahun asyik dok jd benda yg sama... bila benda ni jd mula la hati terdetik, 'aku, kalau lah nabi x kata kahwin tu lengkap separuh agama, jgn haraplah aku kawen'..... apatah lg dok serumah dgn mak mertua.. tobat cek oooi.... aku rela bercerai dr dok dgn in law aku. sumpah!

Comments

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????