Pizza laGi????

Pergh! Memang kemaruk betul la family aku ni... bapak aku sampai mengidam pizza... adik aku la, mentekedarah samapi x tinggal ap pun kat dia... so hari ni, aku buat la lagi... kali ni base sauce dia buat sendirik... hahaha~ just guna canned tomatoes, garlic, onion, chili powder (ini kasi lebey skit, baru mengancam!),mixed herbs, salt, parsley... siap guna skit buat pasta lagi... mmg syok ah... sotong gan udang rebus setengah minit, pastu perap dgn sos tu... mmg sedap lah! mmg x p Pizza Hut dah la kami~ hahaha~ aku plak bosan dgn sauce tu, bubuh sos lain plak... gulai dgn isi ikan goreng, pastu taboq cheese... mmg mantap! mcm mkn roti arab cicah gulai... sedap x terkata! tok aku yg x penah2 mkn benda2 asing ni, mkn jgk... kagum aku... mak aku kata dia buang tebiat... hahahah~ pape je lah.... btw, sorry, no pictures... so hungry, mmg terus masuk perut... next dish, pasta kot, in larger quantity lak... adik2 aku bukan boleh aku mkn sorang, nak memanjang... ntah bila la nak declare kenyang....k lah... ni nak p buat lagi sekeping lg pizza.. ciao~

Comments

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????