Hari Raya Pertama~ tragedi bihun sup!

bangun je pagi, terus start potong dan potong dan potonng dan potong lagi~ hahaha~ maklumlah, bihun sup mmg bnyk rencah... dah tu mkn nasi goreng mak aku... pedas dia mak datuk! gila pedas! terus aku, adik aku dgn mak aku skali berebut bilik ayaq... dem! pastu mula la x leh mkn bnyk sgt,,,sakit perut katakan.., p beraya umah paklong aku br dpt jamah sepinggan mee kuah... td malam sgt lapar... so sup panas, dgn bihun leftover nmpak sgt sedap! apa lagi penuh mangkuk tu aku bubuh, dgn dagingnya, daun supnya, bwng goreng nya, mmg penuh lah! sampai licin mangkuk tu aku bedal... elok2 basuh pinggan, mak aku bgtau.... daging tu dah busuk dah rupanya... hambik kau! mati aku sakit perut esok... time aku lahap bihun tu, mmg sedap, x bau busuk langsung! skang mula la bergerut2 prut aku bunyik~ nmpak gayanya, malam raya aku kat dlm tandas lah kot! hahahaha~

ps: kebuluq tera mana pon, mesti ambik langkah berjaga2 sebelum mkn tau!

Comments

Popular posts from this blog

What A Great Day!!!

Doshitte???????